Wednesday, January 19, 2011

Dah Lama Tak Update Blog

Salam

Dah lama rasanya tak buka blog ni..tak sempat nk mngarang..asyik bz jer..almaklumlah sejak berenti keje n jd surirumah ni, keje aku ni ke hulur hilir ke pasar, jd driver hubby pagi&ptg..byk resepi nk share tp xsmpat nak masuk dlm blog ni..sebab pakai pc kt umah,so minicard camera xleh nk msk kat pc ni trpksa wait laptop hubby ler.anyway semalam akhirnya berjaya gak wat Kek Coklat Kukus yg resepinya diambil dr hana's family..tq hana..mmg mnjadik lah kek tu...sedap pun..hehehe puji diri sdr laks..

oklah, td bru blik dr pasar...so beli ikan & daging...ari ni ingt nak masak Ikan Kembong 3 Rasa & Daging Goreng Berlada..nnti masakan yg saya dh cuba, ada masa saya upload gmbr & resepi skali utk tatapan..

2 comments:

  1. salam ayin....da try eh..thanx yer...alhamdulillah menjadi dan kene ngan selera.. mmg btol lbh sedap guna butter.. cuma klu guna myk save budget jerk.. maklom la poket da nak rabak!! hihi.... nway duk kuantan eh?

    ReplyDelete
  2. hana...dah buat dah....hehehe...saya dah post pun new enrty utk kek dr resepi hana tu..tq so mch...really admire u lah..hehhe..Saya dok Kuantan...suami keje gomen hehhehe...xtaulah smpai bila leh beratapa kat kuantan ni..hehhe..TQ Hana

    ReplyDelete