Monday, February 21, 2011

Hobi ku akan Terlaksana DiHujung Minggu Aje

As salam...

Dah lama tak post entri ni..memang ada nak post tapi sebab terlebih bz so tak sempat lak nk masukkan,...semalam ada wat Ayam Goreng Pandan tu...nnti next entri kita share ok..

Btw just nak bgtaulah, yang saya ni lpas ni hobi memasak ni akan dilksanakan pada hujung minggu jerlah...huhuhu...sebabnya saya dh dpt keje baru...alhamdulillah..setelah 3 bulan lbh dok tanam anggur kat umah..so saya telah pun dapat tawaran utk bekerja....heheheh...bak kata kakak ex-opismate, 'hobi masak hujung minggu ye'..heheheh

Khamis ni strt lah saya ditempat baru..harap2 semuanya ok...harap2 kekal lah lama skit dlm masa yang sama saya masih menanti satu lagi tawaran..prefer yang itu sbb satu hala dgn opis suami...yang ni kena g asing2 lah..but for time being, still carpool & saya kenalah htr dia g keje dulu..keje gomen kan kena punctual lah ..hehehe..kang merah kad tu..

Oklah...Selamat menjamu selera...

No comments:

Post a Comment